Last day

Datum:2011-08-21   Tid:19:40:58


Sista dagen på sommarlovet, har varit till stan en snabbis med Matilda och sen var vi hemma hos henne. Imorgon börjar skolan. Jag... vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Det ska bli skönt att få lite rutin in i dagen. Nu gör man ju inte så mycket. Plus att det ska bli skönt att vi inte är vår gamla klass längre. Så grymt less på folk. Någon frågade ifall jag skulle gråta på examen då jag insåg att vi skulle splittras? Nej. Visst har vi varit en bra klass men jag är så glad att få träffa nå nya människor nu!

Igår var jag och mamma och handlade i Luleå. Jag är så nöjd med mina inköp som vart, diverse skrivböcker, inklusive pennor, sudd, kalender och sånt skoltjafs. En poncho, en stor stickad tröja, en kavajväst, två randiga tröjor, ett par fodrade sneakers, en uuuunderbar pälsväst och så lite annat, sminkborttagning, en bok, mm. Som tur är har jag en sån snäll mamma som hjälper mej betala lite grann (: Men jag är pank nu. Och då har jag en snäll mamma som, trots att det inte kommer nå studiebidrag i augusti, så får jag det ändå! Av henne. Så snällt!
Nu ska jag duscha och sedan blir det att läsa lite smått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback