Torsdag

Datum:2011-08-18   Tid:20:50:36


bild weheartit


Har träffat Matilda för första gången på en vecka idag! Hon hade shoppat regält i sthlm och var nöjd! Jag fick en jätte söt penna av henne som jag knappt vågat ta ut ur den söta lilla asken den kom i!
Hos henne nördade vi Sims och bygger upp Croft Manor. Fyfan vad vi är nördiga. Till helgen ska jag förhoppningsvis till Luleå med mamma. Jag är i starkt behov av ett par gråa jeans, och en super snygg pälsväst ifrån Only. Får hoppats att den finns där! Något mer jag tänkte berätta?
Nja jag tror inte det. Ska se något avsnitt CSI nu. Inget annat på tv. Måste verkligen skaffa mej en ny nötar serie....


Kommentarer
Postat av: punchan

låter som att matilda är din pojkvän?

2011-08-20 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback