Who says you're not star potential Who says you're not presidential

Datum:2011-08-06   Tid:12:24:59
Bildlöst inlägg är jag rädd, var på IKEA igår, hela dagen, därför blev det ingen uppdatering. Kom hem klockan 7, kastade i mej mat och drog till Matilda. Gissa vad vi gjorde! Såg film, yes, igår vart det Da Vinci koden. Inte lika bra som Änglar och Demoner. Inte alls faktiskt. En besvikelse var det ja.
Ska dit snart, för ett par dagar sedan då jag skulle hem från Tia så vägrade min moppe starta, så nu har Mats laddat den också ska jag se om den funkar nu. Får verkligen hålla tummarna.
Hmm, jag drar nog till pappa idag. Så det var typ det jag hade tänkt säga.

Kommentarer
Postat av: Kris

Super fin blogg, allt bra med dig? :)

2011-08-07 @ 11:17:56
URL: http://krisstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback