Sammanfattning

Datum:2011-12-29   Tid:18:07:50
Inser att jag inte skrivit på någon dag så jag ska sammanfatta det hela: Som sagt var jag på bio i måndags (måste påpeka att jag knappt har någon som helst ordning på vilken dag det är nu när det är lov!), såg The girl with the dragon tattoo med Erik. Eftersom jag älskar boken och svenska filmen så tyckte jag självklart att den var bra, liksom storyn är ju amazing, men jag föredrar den svenska versonen.
Sen i tisdags så åkte jag till Erik och påbörjade vårt Harry Potter maraton. Vi tog paus lite då och då för att rasta hundarna och sedan kring sju gick vi hela vägen till Viking för att äta middag. Hem till svartudden igen, fortsatte se. Somnade kring ett kanske. Vaknade av gnällande hundar klockan fem. Ut med dem (Erik fick dock gå själv och jag sov vidare tio minuter till tills han kom tillbaka helt iskall). Fortsatte se. Tog paus och gick på stan för att köpa mat. Hem till honom igen, åt snabbt, ner och fortsätta se. Kring sex-sju tiden var vi klara med alla åtta filmerna.
Idag har jag varit på stan i min ensamhet och köpt en massa massa kläder. Är så sjukt nöjd. Hittade även en bok som jag fastnade för som jag sitter och läser nu. Fyra daga fyra nätter av Morgan Matson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback