Converse

Datum:2011-02-05   Tid:17:34:27

Så jäkla sugen på nya converse,
och frågar ni Matilda så är det nog på tiden att jag införskaffar mej ett par nya. Mina gamla är så nötta så det är inte sant. Men dem har iallafall varit trogna ett par år. När köpte jag dem.. ? Sommaren före sexan eller något sånt? Hur som helst är dem så nötta så storleken under skon, ja där står det 7, vilket i svensk storlek är 38. Och jag har 40-41 typ. Och jag kan ändå ha dem. Fattar ni hur utnötta dem är?

Who said I can't wear my converse with my dress
Well baby, that's just me

Kommentarer
Postat av: the monster herself

Skulle också vilja ha ett par converse.. Synd bara att de är så dyra, och att jag är så snål........

2011-02-07 @ 20:29:36
URL: http://mittminimonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback