Snow

Datum:2011-02-07   Tid:18:45:16
Beas ögon vart läskigt ljusa!
Idag har jag och Bea varit ute i snön och fotat. För dem som missat det så är det så att jag och Bea håller på med ett fotoprojekt på praktiska estetiska valet.
Så idag satt vi ute och frös i 20 minus grader. Men det var rätt roligt. Ett par bilder vart otroligt bra. Verkligen. Men jag får inte redigera alla för vi ska ha något att göra på lektionerna också då jag ska lära Bea Photoshop.
Jag lät föresten henne sminka mej också. Jag ska inte vara elak, nog vart det fint men jag passar inte riktigt i så mörkt.
Nu ska jag packa inför i morgon, skidor på idrotten. Det är det tråkigaste som finns.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv; nej det funkar inte i ie tyvärr.

2011-02-07 @ 18:50:51
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Elisabeth

:O Har ni fortfarande snö där uppe?

Vi nere i Skåne har tö och ingen snö alls :D

2011-02-11 @ 12:34:46
URL: http://elisabethsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback