Torsdag

Datum:2011-03-24   Tid:14:31:49

we♥it

Idag är det Torsdag. För den stackare som inte märkt det ytterligare.
Torsdag betyder sovmorgon, samt att det är fredag i morgon.
Men det här var en extra bra torsdag ska jag säga er. Först och främst så vaknade jag av mej själv i morse (efter en aningen oroväckande dröm där jag var tsm med min kusin). också låg jag bara och softade och läste lite hela morgonen. Fick skjuts av morfar till skolan, (sov där inatt) så hade vi matte, och engelska. Jag hade väntat mej ett läxförhör (på en läxa jag inte pluggat på för jag hade bara nött SO) men hon frågade oss bara lite ord och sen såg vi film. Sen var det dags för SO prov. Det gick faktiskt hyfsat. Jag tänker inte gnälla över det trots att jag vet att jag hade fel på vissa frågor. Sen så hade vi NO, tråkigt men det gick fort. Vår musik lärare var sjuk och därför fick man sluta en timma tidigare.
Sen, då jag kommer hem så har min SATC box kommit så ja, det här var en toppen torsdag!
Dessutom i morgon, så ska vi på bio och se I am number four. Mysigt med alla mina flickor!
Breakfast at Tiffany's - Deep Blue Something

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback