Bildbomd

Datum:2011-05-21   Tid:22:05:29

Julspexet

Min lilla vandrande kotlettrad!

Det där är våran gympa (:

Engelska lektion, kortet var avsett för vårat finfina torn!

Fikade hos Matilda

Åkte skridskor med Matilda. Dock hade det mesta av isen redan smält bort här

Top 5 snyggaste skor ever huh?

Väldigt produktiv 90 minuters SO lektion. Fridas mästerverk på min arm!

Mamma o Jens i kåbban

Allt det gula är vatten som folk kom och åkte över. Det syns inte på bilden men den är tagen precis då Filip plaskar

Försöker fixa skit moppen. Nu ska skrothögen säljas och jag ska ha en ny!

Skruvade upp hyllor hos Matilda. Egentligen var det Mats som skruvade, vi ägnade bara 30 minuter åt att fundera över hur hon skulle placera sina böcker.

Äter glass med Charlie på Café pite. Gick inget vidare ska jag säga.

Fick ny bräda av mamma i födelsedagspresent (:

19,3 grader utomhus!

Shoppat med Matilda (:

Charmigt huh?

Börjar bli grönt även i pite

Bea i går då vi väntade på bussen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback