LLA - ARN

Datum:2011-05-08   Tid:20:37:18










Åh är så jäkla taggad på att åka till sthlm i sommar med Sofia. Vill bara boka biljetterna redan nu, men det känns som om jag kanske borde snacka ihop mej med tjejen jag ska åka med först, tja vad tror du om det Sofia?
Heh, jag sitter och pressar på henne maaaassa idéer om allt vi ska göra. Fasiken så kul det kmr bli. Nyckelpigan kmr först hit lagom för min examen sen flyger vi ner tsm till henne några dagar senare.
Ska bli så kul.

Visst hade jag en organiserad väska förra gången jag var där huh? Fasiken vad den där vägde, det där kallar jag en som är bra på att packa. Jag fick fan ner allt! (de andra tyckte bara att jag var dum i huvudet för jag hade med mej typ tre par långbrallor och 7 par skor!)
Jag hade planerat världen snyggaste outfit med nya kläder, ett par beiga långbyxor och så, sen kommer Sofia och säger att jag inte fär ha det på mej för att det var 32 grader i skuggan ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback