Stan med Matilda

Datum:2011-05-11   Tid:20:22:58


God da'!
Onsdag idag. Började dagen med Nationellt matte prov. Det var svårt men jag tror nog att det gick rätt bra. Jag var stolt över att ha klarat ekvationssystemen. Senast igår svor jag för jag var så less på dem där systemen, men idag kom de till nytta!
Sedan vare svenska och Shakespear som gällde, palt till lunch (mums) sen onsdagskurs. Vi har kör. För första gången. Examen i nian, då måste man faktiskt vara med! Vi fick igenom vårt låtförslag! Visar det sen så får ni höra.
Efter det drog vi till Matilda, käkade där och sen drog vi in till stan. Jag köpte nå leggings, toppar och ett halsband. Great.
Nu har jag precis läst ut boken som vi hade i engelska läxa. Någon småseg bok om Danmark under andra världskriget. Ska lägga mej och läsa i min egna bok, och sen så blire sängen rätt tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback