Efter en vecka

Datum:2011-11-07   Tid:17:17:59


Eftersom jag haft min Stockholmare här i nästan en vecka så har det inte blivit mycket blogg. Faktum är att jag  nog inte ens startat datorn annat än då jag bokade bio biljetterna (: Så nu ska jag ta igen det lite granna här !
Skolan är igång igen och det känns väl lite sådär, ärligt talat inte allt för hemskt. Bara 7 veckor kvar till jullov!
Då Sofia varit här har vi... ätit, ätit, gått på bio, ätit, hyrt film, sett film, ätit, varit hos Matilda - och ätit, och ja... det vart en herrans massa mat ska jag säga! Följde henne till Kallax igår och fick till och med följa med upp till gaten med henne (:
Mer uppdatering kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback