Måndag

Datum:2011-11-14   Tid:16:54:42
Som sagt läste jag nyss om Harry Potter och dödsrelikerna! Jag hade till och med glömt bort hur bra den var, så ny har jag tagit mej i kragen och läser om hela serien ifrån början och jag skäms lite grann ja då jag säger att inte sett part 2 ännu. Men så är fallet och jag ska se båda de sista filmerna med Matilda till helgen. Vet att de kommer ut på onsdag men då ska jag på bio så det får bli till helgen istället (:
Epilogen i sista boken är en av mina favoritdelar, ser fram emot den här scenen så fruktansvärt mycket! Och jag tror att jag vågar ha mina höga förväntningar för alla har sagt att den är superbra!
Så, nu Matilda ska jag sluta tjata!

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

alla böcker och filmer är så bra! men jag kunde inte låta bli att skratta lite i slutet på sista filmen, allt blev så roligt på något sätt ^^

2011-11-24 @ 13:43:02
URL: http://bjarvemikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback