Tears don't mean you're losing, everybody's bruising

Datum:2011-11-27   Tid:18:36:23

Fashion-girl-hair-pretty-short-favim.com-217118_large
Insp

Kom hem ifrån stan kring... ja kanske kring halv fem eller något sånt. Sedan dess har jag packat ihop mej och flyttat tvärs över vår kommun. Två veckor hos mamma väntar nu. Vilket är rätt bra, bussarna till Hortlax går bättre än de till Djupviken.
Det var riktigt mysigt att strosa runt på stan, trots att jag frös så jag hackade tänder och Erik tyckte synd om mej. Blir att plocka fram långkallingar nu snart!
Nu städas det och sen tror jag faktist på lite PLL. Det var riktigt länge sedan nu (:
Trevlig första advent föresten!
Vill ni ha ett tips så går Love Actually på tv ikväll 22.00 och i morgon går The Departed, verkligen sjuktbra film med DiCaprio och Damon, på nian klockan nio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback