20.

Datum:2011-10-27   Tid:18:48:45


Ni kan fråga mina kära klasskamrater hur närvarande jag var på lektionerna idag. På egelskan jobbade jag på rätt bra, sen på svenskan låg jag, Erik och Paulina i en soffa hela lektionen och gjorde inte så mycket. Inte alls mycket. Jag tror knappt vi tog oss genom första sidan i häftet. Sedan, efter att vi legat där i en timma och bråkat om min telefon, så hade vi tyska. Då satt jag och räknade ner minuterna tills lunchen. Därpå, samhällskunskap. Vi... pratade EU, såg nå korta filmer och fick tillbaka provet på massmedia. Det gick hyfsat, jag är nöjd, och det är jag faktiskt stolt över att säga. För att vara ett första prov alltså. Jag hoppas verkligen att jag kan säga åt mej själv att börja plugga i tid nästa gång för nog kunde jag säkert gjort det bättre.
Efter detta så hade vi historia och jag satt typ och sov genom hela genom gången och sen fick vi inte ett skit gjort då vi skulle jobba med vårt arbete. En dag kvar till lovet. Tojfa you know what that means!
Jag sitter och nöter Pretty little liars just nu. Ska se några avsnitt till, skriva klart mitt referat på en dryg text och sen sova tidigt så jag inte är lika död i morgon.
Ha en trevlig kväll (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback