Cher Lloyd

Datum:2011-10-20   Tid:16:02:52
Cher Lloyd var med på Vakna med the Voice igår, och eftersom jag varje morgon, vaknar, till the Voice så tittade jag: Såklart. Bortsett från att hon är fruktansvärt, oerhört söt så är hon ju riktigt talangfull! Henne gillar vi !
Jobbig torsdag as you know. Många anledningar till att jag hatar torsdagar men vad ska man göra? Just beställt hem en julklapp åt mej själv. En bedårande söt OnePiece, fast ingen OnePiece utan... ett annat märke. You know!
På Historian så ska vi porträttera (säger man så?) något ur medeltiden typ, och min grupp - Nils, Linnea, Emma, jag och Willy - ska typ.. spela teater om korståg. Då är det ju såklart bra om man vet vad ett korståg är! Vilket ingen av oss, förutom Willy visste. Så han har försökt förklara det för oss medans vi sitter och ser ut som frågetecken. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback