Got a secret, can you keep it

Datum:2011-10-23   Tid:19:26:38



Nu ska jag sätta mej och läsa NK. Prov i morgon så måste verkligen ta mej i kragen och läsa igenom skiten nu! Är hemma hos mamma nu, blir kvar här till tisdag, nästa vecka tror jag. Då kommer ju nämligen Sofia hit och då är det så mycket praktiskare att vara i stan (:
Jag har hittat en sida som mitt virusskydd inte hatar så nu kan jag titta på PLL från början. Aldrig trott att jag skulle gilla den men jag finner mej helt besatt nu helt plötsligt. Om jag är riktigt duktig och lär mej NKn så kanske jag låter mej själv titta på ett till avsnitt ikväll, börjar ju trots allt inte föränn nio i morgon så det blir 8.25 bussen (:

Ha en trevlig kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback