För många lagar, för många straff

Datum:2012-04-01   Tid:09:44:43

Jag håller på att försöka skriva min VEME som ska vara inne på tisdag, har inte alls allting under kontroll, ingen fakta, ingen aning om hur jag ska skriva för vår lärare ligger i Umeå på sjukhus så det är lite svårt att få hjälp. Jag skriver om typ brister i Amerikas rättsystem och deras sätt att hantera interner.
Igår var vi till Luleå, det blev ingen lång vända dock, vi var under någorlunda tidspress ja. Hittade en massa saker, köpte dock ingenting.
Efter det så skjutsade vi hem Matilda, jag och Sofia for till hemmakväll och hyrde film, Niceville. Där hittade jag även Fast five för nittonkronor. Ursäkta min nördighet men det var typ årets kap! Jag och Sofia traskade hemmåt mot mej. Så ringde vi Matilda och tvingade henne att komma tillbaka till oss så då var vi barnvakt, och och Sofia gjorde en lyxmiddag bestående av frukost: Hallonsmootis, äggröra och bacon, vi byggde lego och såg sedan på film!
Nu måste jag återgå till att skriva den där rapporten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback