Oh shit

Datum:2012-01-15   Tid:13:48:57
Tumblr_la8mvcxxtv1qe0hneo1_500_large
Jag har inte uppdaterat på en vecka. Jiesses vad är det för fel på mej ? Nåja, skolan är igång igen och första veckan har varit äckligt soft typ. Vi har börjat med ett grupp projekt på NK/Engelskan, det är jag lite oroligt för, känns jättesvårt men rätt så roligt trots allt.
Hm, igår var jag hos Erik, han sitter och klagar på att det är för varmt och sedan då jag öppnar fönstret och slänger lite snö på honom så känner han att han måste slänga tillbaka lite snö. Not fair.
I fredags var jag hos Matilda och såg film, idag blir det städning, plus så tycker mamma jag ska umgås med henne eftersom jag så sällan är hemma nu för tiden. Hmm..

Ska ta tag i uppdateringen nu (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback