Snabbt boktips!

Datum:2012-01-28   Tid:18:00:10
Tänkte bara slänga in och tipsa om boken Fyra dagar fyra nätter av Morgan Matson. Läste ut den i morse och jag är totalförtjust i den här boken! Den handlar om Amy, sjutton år har jag för mej. Hon ska flytta från Kalifornien till Conneticut. Så hon måste köra sträckan för att få med familjens bil. Men efter att hennes pappa dog i en bilolycka så vägrar hon att köra. Därför ska hon åka med mammans, vänninas son Roger. Och istället för att följa reseplanen så drar de ut på en improviserad resa.
Jag rekomenderar verkligen den här boken.
Nu ska jag klä på mej och sedan dra till Elin Lindberg (:
Ha en awesome lördagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: ellia

Älskar den boken trots att det inte var en enda varulv eller vampyr i sikte ^^



men du... kunde du fixa det där lilla problemet med min design som jag frågade om på mail? vet att du skulle kolla upp det men har inte hört ngt mer. Vet att du är upptagen med annat gumman, annars får jag försöka hitta någon som kan hjälpa mig :)

kram

2012-02-21 @ 21:02:07
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback