Friday

Datum:2012-05-25   Tid:15:18:08


Haft en sån där lagom (läs förbaskat) jobbig väska med läxor och prov och Gud vet vad! Nu är det iallafall dags för helg och jag kunde inte vara mer tacksam. Bortsett från tyska läxförhöret vi hade idag så hade vi nationellt prov i tyska, pratdelen var det. Samt ett enormt historiaprov. Jag är så sjukt glad att det är över!
På idrotten idag spelade vi volleyboll, barfota i sanden. Det var så äckligt bra väder så det är det som hindrar mej från att vara allt för bitter idag!
Nåja, nu är jag med Charlie och sen ska jag till Matilda för en mysig grillkväll med henne, Linda, Una, Elin och Victoria.
I morgon ska jag till Luleå och shoppa för mammas pengar. Sedan är det 1 vecka kvar, 2 men sista veckan gör man ju inte ett skit. Så sjukt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback