Blogghumör : noll

Datum:2009-10-04   Tid:18:24:43
Alltså, jag vill verkligen skriva ett långt inlägg fyllt med tankar och omsorg och gud vet vad. Men min hjärna har jag tappat bort och likså all krativitet. Jag är snuvig och förkylt (är inte det samma sak typ?), mitt rum är iskallt och jag fryser häcken av mej. Jag försöker trots min idé torka skriva lite på en fic, annars så har jag inte mycket för mej.
Men en positiv sak : Det är bara 80 dagar kvar till julafton
Okej, det är väl ett tag, men ja, bättre än inget va?
Jag funderar även på att köpa en till stor scrapväska för som sagt får jag inte plats med allt nu, och ja, shit vad jag längtar tills jag får mina nya saker! För trots att jag inte kan stänga den oranga lådan längre, så känns det som om jag inte har något alls. Så nu äre alltså : Sakerna från Panduro, sakerna från creative club och tradera som jag väntar på.
Lööövli!
Imorgn blir det skola, tyyyvärr.
Tills dess ska jag försöka göra en sida i mitt album till Kajsa som hon ska få. Jag ska göra med bilder på Mira, Åsa och Tony, men jag hittar verkligen inte mycket bra bilder på dem. Det var så länge sen vi träffade dem känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback