Nytt och fräsht

Datum:2010-09-05   Tid:14:58:47
Som ni ser har jag fräshat upp designen lite. Lite så där höstigare eftersom vi sakta men säkert glider emot en ny årstid och lite små detaljer som jag tycker är på tiden kommer in i designen. Det är några små saker kvar som jag ska fixa, men fram tills dess så.

Victor (den apan) fyllde 18 i tisdags, så idag firar vi honom, vi har ätit smörgåstårta och margän tårta så nu känns det som om jag rullar fram och är tjock som bara den!
Min kamera är hos pappa, tyvärr, ska dit senare idag så..

Söt bild på Sofia ifrån PDOL

Kommentarer
Postat av: Sofia

En väldigt vacker bild Elin verkligen.. xD

2010-09-06 @ 19:12:43
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback