The last song

Datum:2010-09-18   Tid:21:10:38
Har just sittit här, instängd på mitt rum då dem sitter där ute och skriker åt någon hockey match, och sett The Last Song, baserad på Nicholas Sparks fantastiska bok. Och trots att jag läst boken innan, så fick jag trycka tungan i gommen så hårt att jag har ont i skallen nu. Och trots att jag trycker tungan i gommen för att förhindra att gråta så.. Jo, jag har svårt att inte gråta till Nicholas Sparks berättelser. Jag storgrät till The Notebook, boken.

Jag tycker att den här var riiiktigt bra måste jag få säga. Verkligen. Inte precis som boken kanske. Men hur som helst, riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är konstig va? Som tycker att det där var den sämsta filmen som gjorts? xD Och inte alls grät utan bara ville ifrån biosalen?

2010-09-18 @ 22:29:58
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback