Del 14

Rostat bröd med leverpastej och gurka

De två första dagarna är olidliga. Tom kastar sej över James så fort Simone inte är i rummet. Tredje dagen jobbar hon, och Tom och James ligger och hånglar i soffan då Bill kommer ner.

"Mamma på ingång" Bill viker sej av skratt då Tom och James kastar sej ifrån varandra så fort som det bara är möjligt, och sedan flåsar kraftigt.

"Jävla skit unge!" Simone är inte hemma på flera timmar ändå spänns hela Toms kropp så fort han hör en bil köra förbi. Tom kastar en kudde emot sin bror. Och himlar med ögonen. "Jag är hungrig Bill. Gör någon lunch!"

"Gör det själv."

"Okej, vem vill ha pizza?" Tom flyttar sej närmare James igen och kysste honom. "Du kommer förlora vadet snygging"

"Jaså, problemet är ju bara det att du, blir kåt så fort jag rör på mej." James flinar och kysser honom.

"Rättelse:" Bill höjer rösten. "Tom är kåt dygnet om."

"Sant" James flinar och klappar honom på låret innan han går in i köket. "Jag är seriöst hungrig nu."

Ute i vardagsrummet stönar Tom av besvikelse. Det känns som om James svänger lite extra med den fasta rumpan, bara för att läska Tom med vad han inte kan få, bara för att reta honom. Han reser sej upp och går in i köket.

"Jag fixar lunch" Mumlar Bill och ställer sej vid spisen. "Tom till julklapp ska vi köpa mamma nå nya pannor" mumlar Bill och letar rätt på en skapligt fräsh stekpanna, innan han knäcker två ägg i den.

"Om jag lever till i jul" Muttrar han. "Jag är så jälva kåt!"

Bill blänger på honom.

"Okej kåta jävel, vad säger du om att gå ut med hundarna?"

Bill lyckas övertala sin bror att gå ut och gå med hundarna. James stannar inne för att hjälpa Bill. 'Okej Tom, det här är ingen fara. Lite brist på sex, du har klarat dej längre än så här. Då har du visserligen inte sovit vägg i vägg med en otroligt sexig kille men, det ordnar sej, okej, det ordnar sej' Tom känner sej som en alkolist sittandes framför ett glas whisky. Han ska stå emot frestelsen. Han ska. Dels för att han aldrig skulle gå med på att strippa, dels för att han vill berätta för Simone då han känner sej redo. Vilket inte är nu.

Lunchen serveras på altanen där bak. Simone har verkligen lagt ner tid på trädgården. Blommor i alla färger är planterade i rabatterna, en liten damm ligger längre bort vid en träbänk och i andra änden av trädgården finns ännu en liten lund med en fontän, en lyktstolpe och en träbänk.

"Well hon är gammal och Gordon jobbar så hon får väl inge sex hon heller" Muttrar Tom.

"Usch Tom prata inte om henne så där"

"Nej visst för i din värld har inte morsor sex."

"Och inte du heller om jag fick bestämma." Bill ångrar att han sa det. "Inte.. för att jag, skulle... JAG HAR REDAN LEGAT MED JAMES JAG BEHÖVER INTE GÖRA DET IGEN!?"

Tom flinar åt sin bror.

Resten av dagen spelar dem tv spel, spelar lite mer tv spel och sedan spelar dem ännu mer tv spel. Men nu The Sims 2, på xbox. Bill kallar det kiss och bajs spelet. Eftersom gubbarna måste gå på toa var tredje minut. Simone kommer hem vid fem, lagar middag, skrattar åt hur mycket de äter och sedan tvingar hon dem att sitta ner, och titta på gamla videor ifrån tvillingarnas första år. Det är plågsamt.

"Titta, vad jag var söt." Bill ler stolt då en ostadig två åring går genom sanden i lekparken i slutet på kvarteret.

"Bill det där är Tom."

"Verkligen. hur ser du det?!" Bill böjer sej fram och kisar för att se bättre.

"Jag är er mamma, herregud jag ser skiljnad på mina egna barn!" Skrattar Simone.

"Well.. isåfall var Tom söt!" Bill sneglar emot sin bror som sitter tillbaka lutad i den gråa skinnsoffan med James hand diskret placerad på hans lår. "Varför kunde han inte se ut så där fortfarande?!"

"Där, där är du Bill!"

Tvillingarna på filmen har likadana randiga tröjor och blåa byxor. Men Bills tröja går i grönt och rött, Toms i blått och brunt. Det är ostadiga steg tvillingarna tar. Men då de når fram till varandra griper dem varandras händer och står ostadigt i sanden ett tag, innan båda samtidigt dimper ner på rumpan i sanden. Helt plötsligt, slår Tom till sin lillebror. En knytnävesmäll i kinden som knappast kan vara hårdare än en berörning men efter fyra sekunder av förvånad uppseende väckande miner, börjar Bill tjuta.

"Jävla asshole!" Fräser Bill, inte för att har minsta minne av att hans bror slog honom. Men det kanske påvisar den teorin om att Tom är ond som Bill trott på hela sitt liv? (eller iallafall de gånger han varit arg på Tom)

"Vänta bara det blir bättre" Viskar Simone och kramar dosan medans hon ler nöjt.

Tom ställer sej ostadigt upp, och tar två steg närmar Bill. Sätter sej ner på samma osmidiga sätt som innan och ger sedan sin bror en stor blöt puss över munnen.

James och Simone skrattar. Men tvillingarna stirrar på varandra.

"USCH!" Fräser Bill och stormar upp för trappen.

"Vart ska du det kommer mer!" Fnissar Simone hysteriskt.

"Jag ska borsta hela munnen med rengörinssprit!" Fräser Bill.

Simone skrattar gott, spolar tillbaka så man får se pussen upprepas igen. James skrattar han med.

"Ni var ju så söta!" Hon ser emot Tom. "Vad hände?" Det får James att skratta ännu mer. De enda hemma videosarna dem har hemma i hans barndoms hem är inspelningar ifrån bröllop och söngdagskyrkan då barnen sitter på raderna i kavajer.

Tom blänger på sin mamma.

"Vi blev ännu sötare!"

"Hey.." Tom skjuter igen dörren efter sej och låser. James ligger i sängen med en bok. Han ler då Tom drar av sej tröjan och kryper ner bredvid honom.

"Tror du att du ska få sova med mej?" Han ler och lägger ut Toms arm innan han placerar huvudet uppe vid hans axel och trycker sej så mycket det går emot sin pojkvän.

"Nja, jag hoppas väl mer än jag tror" Viskar Tom och ler. Kysser honom i pannan. "Vi ska inte knulla, jag lovar."

"Som om jag oroar mej." James himlar med ögonen och Tom drar in den klara doften av James parfym.

"James..." Han suckar. "Jag har tänkt lite, det kanske.. är bäst att berätta för mamma att vi..?"

"Gör du det men du får ändå inte knulla mej här."

"Damn it!" Tom flinar smått. "Bill har tagit min säng."

"Sov på madrassen då."

"Den är obekväm"

"Tom" James ger honom en sträng blick.

"Jaja.."

Resten av kvällen ligger de bara där. James läser högt för Tom och sedan hånglar de lite innan de båda somnar in.

Nästa morgon då James vaknar strax innan nio av ett SMS, förvånas han över att Tom inte ligger bredvid honom. En gnutta stolthet får liv i honom då han inser att Tom var nog smart och nog mogen att inse att han var tvungen att ta sej ur rummet innan Simone vaknade. Han tittar på smset och ler.

'Morsan drar till jobbet 9, frukost serveras klockan 9.15 ute'

Han svarar inte på smset. Utan klär på sej och lägger ett svagt lager med mineralpuder för att dölja de värsta på de bleka kinderna. Även fast han förmodligen itne ska visa upp sej så mycket så känns det mycket fräsare att veta att han inte ser ut som en fläckig gepard i ansiktet.

9.14 går han ut på altanen och ler emot Tom.

Simones trädgård är stor, välskött och ett tydligt tecken på att hon har barn som är vuxna nog att ta hand om sej själva för hon har verkligen lagt ner mycekt tid på den. I en djungel av höga buskar och ett körsbärsträd överöst med vita blommor och vinröda körsbär, står ett litet runt trädgårdsbord. En halvmeter ifrån står ett litet fyrkantigt bord där det vanligtvis brukar stå en medeltida lykta på, men där står nu en bricka med färdigbredda mackor, två skålar gröt och en kanna kaffe. Tom dukar fram medans James beundrar den röda färgen hos jordgubbarna i aplarna som hänger ifrån terasstaket.

"Varsågod" Tom drar ut stolet och ger James tecken att sitta ner.

"Tackar" Han ler och slår sej ner vid bordet. Framför honom står en tallrik gröt med sylt och mjölk i, två rostade mackor ligger bredvid, en med ost, tomat och dill på, och en annan med leverpastej och gurka. Han har fått ett glas juice, Tom är stolt nog och påpekar att han själv pressat den. Strax efter fyller han i att det är slut apelsiner, samt en kopp kaffe står även där..

"Gud vad mysigt Tom"

Tom ler åt berömmet och dricker lite av sin färskpressade juice.

"Well min pojkvän förtjänar det bästa."

"Sure he does.."

 

 

"Stäng av ljudet" Bill blänger på Tom.

"Håll käften" Tom imiterar sin brors tonläge.

Han ser på smset. Det här borde helt klart räknas som förförning.

'Tänker på dej. Fan vad du kommer bli lycklig då vi kommer hem'

Tom ler svagt.

'Vad gör du?'

'Tänker på dej'

Det går fyra sekunder och sedan plingar telefonen till ytterligare en gång. 'Vill ha dej här.'

Tom ler och biter sej i läppen.

'Kåt?'

'Förjävligt.'

'Önskar jag kunde vara där och hjälpa dej komma'

'Ugh, du är inte den enda.'

'Du var så sexig idag.' Tom ler då han tänker på hur otroligt bra James sett ut på deras promenad runt byn idag.

'Jaså? Vad var sexigast?'

'Behöver jag verkligen svara på det?'

"Tom för helvete kan du stänga av ljudet?!" Bill blänger på honom. "Han ligger i rummet intill kan du inte bara skita i det där dumma vadet och gå och knulla honom!"

"Jag tänker INTE förlora!" Fräser Tom bestämt.

'Kanske inte. Oh gud jag kommer nästan bara jag tänker på dej'

Tom ler.

'Är du naken?'

'Nuja..'

Han andas lite tyngre medans han föreställer sej James ligga där. Helt naken i Bills säng. Bäst att inte berätta för Bill, som förövrigt är fullt upptagen med att smsa han med.

Han funderar vad han ska skriva. Kommer inte på något som är smart nog för att få vad han vill ha. Så han slår James nummer, och hinner knappt höra första signalen gå fram innan James röst hörs.

"Vem är det som är kåt nu?" Tom ler retsamt. Det retsamma klinget hörs lika väl i hans röst som det syns i ansiktet på honom.
"Mmh, jag anar att du också är lite upphetsad?"

"Kanske lite. Jag anar att det är vad du vill."

James blir tyst i ett par sekunder.

"Om du var här nu, vad skulle du göra?"

"Kyssa dej!"

"Vart då?"

Tom stönar uppgivet.

"Tom kom igen nu!"

"Emh.. över allt, över allt, dina läppar din hals, dina axlar."

"Mmhm, känns mysigt." James ler inne hos sej.

"Jag skulle kyssa dej ner för bröstkorgen och runt naveln.."

"Fooortsätt.."

"Så skulle jag krypa ner, och slicka dej, slicka dej mycket."

Bill har stannat upp mitt i sin skrivandes stund. Han stirrar på Tom.

"Tom lägg på!"

"Men käften jag är upptagen!" Muttrar Tom.

James fnissar i andra änden.

"Jag vill känna dej i mej!" Gnyr han.

"Då skulle jag slicka, tills du var ordentligt våt, sen skulle jag pu.."

"Seriöst!"

Bill stormar ut ur rummet och Tom skrattar gott.

"Där drog han."

"Sluta inte."

Tom ler, och fortsätter sin berättelse om hur han penetrerar James med sina fingrar. Han stannar upp.

"Gör du det själv?"

"Well. Dah!" James gnyr och flåsar i telefonen.

Tom rodnar lite då han tänker på hur töntigit det måste se ut, men efter ett par sekunders övervägning lägger han telefonen emellan axeln och örat, och kör ner händerna till sina personliga delar. Han rycker till så fort han rör sin stolthet som reagerat starkt på de senaste minutrarna.

"Sen då.. vad gör du sen?" Flåsar James..

"Jag gnuggar din punkt, den där ömma punkten, där du gillar."

"Mmmh"

Det blir tyst ett tag. Han hör James gnyanden då han själv försöker sej på att fingerknulla sej själv på samma sätt som Tom gör.

"Oh fuck you!"

"Inte än Tomi.." Gnyr James. "Smeker du..?"

"Mmhm.."

"Nu.. Tom, låtsas att du.."

"Jaja, jag vet James" Tom suckar nöjt och biter sej i läppen.

James kommer. Tom kommer. Bill bankar på dörren och svär åt sin bror. Om inte Tom vore tio gånger starkare än han själv hade han helt klart hällt vatten på sin bror som väckning på morgonen.

"Fina byxor. Är dem nya?" Simone drar handen över jeanstyget som slickar Bills lår.

"Tja, nya och nya, jag köpte dem för ett par månader sedan, men jag har aldrig använt de."

"Var dem dyra?" Avsmaken i Simones röst avslöjar att hon inte är så förtjust i sin sons vana att spendera överdrivet mycket pengar. Hon anser själv att man kan lägga pengarna på så mycket viktigare saker än kläder.

"Nej inte speciellt. 2000 ungefär." Ljuger han. de grå flammiga jeansen kostade närmare 4500 kronor men det är onödigt att erkänna det för Simone. Hon tyckte att de gamla slitna only jeansen för 500 kronor var överdrivet dyrt.

"Jaha.." Mumlar hon bara samtidigt som Tom kommer in i köket.

"Morron"

"God morgon, sovit gott?" Frågar hon och räcker honom en kopp kaffe.

"Mmhm, väldigt" Tom flinar retsamt emot Bill då han sätter sej ner.

"Bra.. bra" Mumlar Simone, hon ställer fram en kanna juice på bordet, sätter sej ner och viker ut tidningen. "Bill, den här James.." Hon surplar på sitt kaffe. "Det är ingen pojke du skulle kunna tänka dej att de.."

"Dejta? Nej."

"Men varför inte? Ni verkar ju perfekta ihop" Simone ler svagt. "Jag tror han är lite små kär i dej."

"Tro mej mamma det är han inte. Och vad spelar det för roll egentligen?"
"Well jag tycker han verkar som en trevlig ung kille i din smak. Han är så trevlig."

"Mamma James har en pojkvän"

Simone tystnar.

"Jaha, ja det var ju synd ni två skulle verkligen vara fina ihop" hon nickar menande medans hon brer sin brödbit med mjukost.

"Well som sagt, han har en pojkvän. Och han är en idiot."

"Det är han ju inte alls!" Det är Tom som gör sin röst hörd. "Seriöst mamma, James kille är skit schysst, han är typ smart och snygg och dem passar jätte bra ihop?"

"Jasså har du träffat honom?" Frågar Simone och ser upp på Tom.

"Emh ja, alltså ett par gånger."

"Jaså.." Simone häller upp mer kaffe i sin kopp. "Det var synd jag skulle gärna se James som min svärson."

Det får både Tom och Bill att sputa sitt heta kaffe över bordet.


Kommentarer
Postat av: Jejje

haha, så sjukt bra! <3

2010-11-13 @ 21:04:51
URL: http://chavezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0