Come on. Get out of my head

Datum:2009-04-14   Tid:22:57:24
Hello dudes.
Det finns inte mycket att berätta om dagen, gick med Tojfa på staden någon timma och ni blir nog lagom förvånade då jag säger att vi åt på subland ? va? Fet som jag är nöjde jag mej inte med ett litet minimeal, så jag beställde en sub till. Fy skäms Elinh.
Hemma nog bråkar jag med Victor. Varför fan ska han ta min bärbara och förstöra den, bara för att hans inte fungar? Well guess why? Kanske för han redan haft sönder sin?
Ibland, eller ja, rätt ofta hatar jag honom. Fast, han hade väl inte sönder datorn? Jag vet inte riktigt, jag har inte vågat öppna den, men det skulle inte förvåna mej om skärmen är spräckt och tanegenterna omflyttade.
Jag är jävligt sur nu på mami, för att jag inte fick se klart Depsperata hemmafruar. Det är så jävla piss, liksom. Varenda morgon masar hon på utanför mitt rum, tappar saker i golvet, smäller i dörrar och skriker i telefoner så att jag vaknar, lyllo viktor som har rummet där nere. Men sen, på kvällen ska jag stänga av allt ljud för att hon ska sova.
Nåja, iallafall.


Just nu > Jon Bon Jovi - Everyday <

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback