I wish i had your pair of wings

Datum:2009-04-20   Tid:09:02:25
Hello dudes
N
u ska jag strax dra te skolan. Sov hos mamma idag också och ja, frida kommer nog alldeles snart så vandrar vi tillsammans tillhelvete. Ursäkta mej, jag är ingen som här som skolkar och failar totalt, men just nu är jag så jävla skolless så det är inte sant. Det är samma sak, om och om igen. Ingen förändring från vecka till vecka. Åh. Iallafall, nu ska jag göra mej färdig, efterskolan sticker jag till pappa, kanske har mina böcker kommit? Igår beställde jag även massa kläder, mami betalar så man passade på. Det blev en hög toppar, nån fräck sak jag ska ha på examen och även ett par jeans. Sen så ska mami beställa bläckdöd åt mej. Fan vad enkelt. Som jag sagt i något tidigare inlägg var Jens här och körde singstar med mamma, hon förlora de två första låtarna, och då mutade hon med med att jag fick vilken bok jag ville om jag böt till HSM skivan. Så ja, nu väntar man bara på ännu ett bläckbarn.

Get it? Got it? Good !

Kommentarer
Postat av: Köp & Sälj

Hej! Kika in på min Köp & Sälj blogg om du hittar något av intresse, givetvis till bra priser :) Har du något du själv vill sälja? Då kan du också få annonsera (givetvis gratis), kika in på bloggen och se hur du gör :) (kopochsalj.blogg.se) Ha en bra kväll!

2009-04-20 @ 17:00:58
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale

Sv: det kan du läsa om i mitt senaste blogginlägg! så slipper jag besvara det i kommentarer ;).

xx

2009-04-21 @ 12:51:28
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Menar du bläckhjärta? ^^

2009-04-25 @ 19:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback