- 30 års kalas -

Datum:2009-08-15   Tid:23:13:54

God kväll
Ikväll skulle jag nog ha varit på 30 års kalas. Det är nämligen så att min mammas kusin Petter snart fyller, inte riktigt säker på datumet, iallafall, så åkte jag dit, mamma kom och hämtade mej, men jag gjort inte speciellt mycket mer än åt och var med på tipsrundan. Det var ärligt talat inte speciellt roligt, tillbringa 2 minuter med min släkt och ni kommer förstå varför. Dessutom var dem som var där inte ens en 10on del av min släkt. Tror jag. Nåja.


Mormor och.. andra människor.


Morfar... gör något.


Och min lilla mami som alla bara växer om.


Speciellt roligt var det inte för en ensam 14 åring, så då Jens skulle åka och jobba som bartender på något bröllop, så tog jag lite skjuts av honom hem till papi. Så jag har lite skuldkänslor att jag skickade hem Tojfa som var här tidigare och sen kom jag tillbaka två timmar senare bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback