Daaaans

Datum:2009-12-15   Tid:20:07:06
Jao, har just kommit hem från dansen. Den gick väl sisådär. Jag råkade skriva i mitt sms till mamma att det började kvart över sju. Men egentligen vare kvart över sex. Så direkt efter första dansen ringde jag till henne och sa att det hade börjat så hon fick hoppa i bilen och komma. I'm not so smart all the time.
Iallafall, gick det väl så där. Men hur som helst. Så ja.. Vad ska jag säga?
Nu rollar jag lite, ska duscha och sen ska jag väl typ sova tidigt ikväll för jag är jäääätte trött.

En söt bild på Natali och Matilda efter dansen.

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: Tack för att du deltar ;) nu är det bara att hålla tummar och tår för att du ska vara en av finalisterna på fredag :D

kram! ♥

2009-12-15 @ 22:59:09
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback