God Jul

Datum:2009-12-24   Tid:11:57:44

Nu har vi ätit frukost bestående utav ett provsmak på julbordet, lax, örtagårdsstek, röbetssallad och massa annat. Och idag är väl enda gången på hela året vi får dricka läsk till frukost. Vi har aldrig läsk hemma över huvudtaget. Jag har lockat i ordning mitt hår och det blev riktigt bra. Kanske får ni en bild sen på hur jag ser ut. Ska ha min jeans klänning och den gula sjalen till u know?
Jag vet 2 saker jag sa få. I ett paket (Som jag slagit in till mej själv ifrån Victor) är det ett "poker straight" spray för att hålla håret rakt, och ett mousse. Och sedan i ett annat äre en CSI box. Då jag ville åka på Hemmakväll och köpa en sa mamma vad det var så jag skulle sluta tjata. Så jag kmr få det.
Haha, känns som om man är tre och sitter och skakar på paketen i hopp om att lista ut vad som är i.
Vi ska ju som sagt fira jul hos mormor och morfar iår. Så vi åker dit kring halv två. Det blir vi, jag mamma, Victor och Jens. Plus mormor och morfar såklart. Ea (morbror), Jenny (hans fru) och mina kusiner Sam och Ally. Sedan deras mormor och morfar också, Lasse och Anna-lisa. Så vi blir inte så många iår men det är mysigt ändå. Trots att Ally är mitt störtsa fan och följer efter mej vart jag än går och säger "Elinh när jag blir stor ska jag bli som dej"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback