World behind my wall

Datum:2009-12-15   Tid:08:37:52
Det här är nog den bästa på den nya skiva må jag säga.
Jag har dock inte lyssnat speciellt mycket på de tyska versonerna, men hur som helst, har videon till denna låt släppts igår kväll. Det går tyvärr inte att lägga in den på bloggen för användaren som lagt upp klippet på youtube har inaktiverat inbäddningen. Men jag skickar länken och alla ska lyssa på den och tycka att den är awsome för det är den verkligen.
Jävlar vad snygga de är! Tänk att få vakna upp bredvid one of them. Mums fillibaba!
Videon hittar ni här

Här kmr ett par as sexiga (riktigt dåliga) screenshots från videon. Bara för att jag gillar att titta på dem (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback