Dumma Oriva

Datum:2009-10-28   Tid:21:56:32
Jag har inte uppdaterat nå, jag är ledsen. Och detta kommer även detta att bli ett helt meningslöst och uttråkat inlägg.
Jag har inte allt gjort mycket idag, annat än att se på svu, äta popcorn och gått på stan med Tojfa. Hittade inget speciellt av vad jag var ute efter..
Sedan kom vi hem, slogs med lite kuddar och låg sedan upp och ner på min säng och smsade med varandra trots att vi nästan kunde höra den andra tänka.
nu sitter jag och rollar.
Herregud vad rolig jag är. Not.

Jag är sugen på mer pepsi men ork inte hämta nå..


Kommentarer
Postat av: julia

vilken fin design du har :)

kramar

2009-10-28 @ 22:37:59
URL: http://juleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback