Hemma igen (:

Datum:2009-10-05   Tid:18:30:33
Nu är jag hemma (: Till slut sej, nej men jag var hemma för typ..40 minuter sedan, men jag har ätit under tiden.
Nu ska jag städa lite smått, duscha och se på CSI NY.
Jag scrapade igår på golvet i mitt rum och fan heller har jag orkat städa ihop utan det ligger utspralat än, i morse klev jag till exempel på en trasig brad, inte alls mysigt, och duscha behövs, jag känner mej jätte ofräsh av någon anledning.
Förövrigt, gick skoldan rätt fort, efter drog jag och Sofia in till stan där vi gick in en sväng på RIMA, dem har typ bytt ägare och det fanns en massa nya fina saker. Jag köpte en förpackning med några jätte söta band och lite blommor. *Oriva is beroende of blommor*
Jag hittade även en jätte fin jacka eller vad man ska kalla det på miyo eller vad fan det heter. Ska försöka tigga till mej den av papi min.
Nåja, vi hörs ikväll mina sköna små bönor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback