- Ingen rubrik? -

Datum:2009-09-13   Tid:11:52:41
Ja som sagt hatar jag söndagar.
Just nu plockar jag ihop lite smått och rensar i min väska, eftersom det ligger allt möjligt där i ska jag försöka få någon ordning där i. Sedan ska jag fani mej sätta mej och läsa ut Outsiders.
Jag vet inte varför, men de veckor jag är hos mamma läser jag inget.
Då jag är hos pappa kan jag sätta mej och läsa fem timmar i sträck, och på kvällarna sitter jag hur länge som helst. Men inte hos mamma.
Men jag måste nu. Bajs också.
hade som bara tänkt säga det.
Igår kväll vart det ingen uppdatering, kom hem från Tia kring elva, vi hade sett Bedtimes stories. Den var väl rätt bra. Sedan satt vi oss - coola som vi är - och såg Julens hjältar. Och då vi tröttnat på den vart det Barbie som Rapunzel. Fan vad löjliga vi är, för det riktigt pinsamma var väl att vi kunde varenda replik.
Men idag vet jag inte vad jag hittar på, kanske hör jag med Tia om vi ska scrapa? Nåja. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback