- Vintertider -

Datum:2009-09-01   Tid:15:00:08
Usch, det börjar bli kallt snart tror jag. Jag hatar vintern. Kallt och halkigt är inte riktigt min grej. Men i och för sej är inte sol heller något som jag är speciellt förtjust i. Men på sommarna kan man iallafall gå till skolan utan att frysa ihjäl. Nu låter jag väl som Sofia, som tar fram långkallingarna och fryser häcken av sej då det är 7 plusgrader. Det enda som är bra med vintern är julen.
Men nu ska vi inte gå händelserna i för väg. Jag älskar ju nämligen hösten. Jag älskar dem mysiga färgerna. Som sagt, orange och brunt är mina absoluta favorit färger. Och jag älskar dem där stora halsdukarna och skinnjackor.
Hösten är en perfekt tid, men inte dem där  veckorna då det snöat en decimeter och allt blir grått. Nej.
Shisses vad jag är besvärlig.


Kommentarer
Postat av: Queen

fina bilder! =)

2009-09-01 @ 16:22:55
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, vilken härlig färg på löven! Jag hatar ocskå vintern, men bara älskar höstens vackraste dagar =)

2009-09-01 @ 16:42:50
URL: http://bleibenimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback