El!n

Datum:2009-09-24   Tid:20:44:04

Då Helene var i sthlm (för ett bra tar sedan) köpte hon hem dessa små söta bokstäver åt mej, det tog en bra tid för pappa att få hem den svarta färgen. Typ.. 2 månader? Men idag tvingade jag honom att spraya mina bokstäver och limma upp dem på min dåligt målade vägg.
Jag gillar det faktiskt (:

Nåja, på tal om något annat, sitter jag och diggar denna låt, som vi har som uppvärmning på dansen. Tack du som berättade vad den hette för jag gillar den grymt mycket.
Förövrigt gillar jag mycket sån där mysig musik som typ beyonce, Chris brown sånt där lite.. kan man kalla det RnB? Nåja, vi döper det till jazz-funk dans låtar eller något sånt (:

Jag har föresten kommit hem från dansen ganska nyss, för en halvtimma men skitsamma, det är rätt nyss enligt mej. Jag ska städa ihop lite här tills i morrn, innan jag sedan ska duscha och kanske go to sleep tidigt ikväll?
Föresten ska jag typ äta ett kilo tandkräm nu för jag riktigt känner hur illa jag smakar i munnen.
Fy, hör av mej senare (:
BAMSEKRAM!


Föresten! Så ska alla gratta Stina som blivit mamma ! Grattis Stina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback