Sämst uppdatering. I know

Datum:2009-09-30   Tid:20:30:04
Förlåt så hemskt mycket, men jag är så otroligt seg ibland, och inte minst är min dator seg, så ibland känner jag att jag inte orkar bråka med en satas burk för att komma in på blogg.se.
Iallafall har jag nu efter säger 11 ggrs försök skickat iväg en beställning till Panduro Hobby. Det vart för min del stuff för 240 kr. Och det bästa med det hela är att jag inte betalar ett piss. Mamma betalar det. Jag beställde även en mapp till Matilda som hon bett mej beställa, tyvärr fanns inte blommorna hon ville ha, så jag köpte några andra hjärtan åt dej. Hoppas det går bra! Och föresten sa mamma att hon betalar ditt Matte, eftersom jag får åka med er till dansen varje vecka så är det det minsta hon kan göra.

Bland annat: 10 design ark, en sats i bruna nyanser, 3 olika sorters brads och en sats med blå oranga saker.


Det röda är matildas (: Och resten är mitt (a) Får tacka min snälla mami


Sedan är jag skyldig Helene 84 kronor kanske, om jag vinner en auktion på tradera. Fyfan vad fullt det kmr bli i min låda. Den är redan överfull, jag får inte plats med allt, utan har fått tagit ut den översta delen för att det inte gick att stänga. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback