Sleep tight darlings

Datum:2009-09-27   Tid:21:26:41

Det var usel uppdatering idag, jag vet och jag ber om ursäkt. Jag var barnvakt största delen av dagen och fick därför jaga en tre åring åttioelva varv runt köksön. Sedan nu under kvällen har jag klickat runt och hem lite scrap-saker, gått med i creative club som skickar hem paket med saker varje månad, och budit på ett paket på tradera. Jag kommer fan göra av med vart enda öre jag har. Men det är faktistk så att jag ska göra ett album till min.. låtsas mammas låtsas mamma Kajsa, och då har Helene lovat att betala vissa saker och fylla i fall jag använder av mina saker som jag betalat.
Toppen alltså.
Men nu ska jag faktiskt krypa till sängs, eftersom jag är astrött och det är fucking jädra skola i morgon.


Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; åh tack ;*

Godnatt :)

2009-09-27 @ 23:08:56
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback