God kväll

Datum:2010-08-16   Tid:22:58:58
Höhö, min uppdatering, yeah, let's not comment.
Jag har varit barnvakt idag. Sedan har jag inte gjort nå. Sedan har jag ätit och efter det åkte jag till Matilda där vi såg film.
Eller ärligt talat var det så att jag åkte till Matilda men ingen var hemma där. Och eftersom jag pratiskt taget bor där, vet jag exakt vart nyckeln finns och släppte in mej själv. Under de 40 minutrarna jag var ensam där gick jag runt och fotograferade allt som tidsfördriv.
Vi såg Whip it. Andra gången för mej (:
Även Matilda tyckte om den.
Sen såg vi CSI, och sen körde jag hem och svor på att jag ska köpa mej ett par vantar för det var då fan ett under att mina händer inte frös ihjäl och ramlade av då jag körde. Jisses..

Jag såg helt dum ut så vi suddar över mej, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback