God natt

Datum:2010-08-10   Tid:23:56:30
Hej allesammans.
Jag började först detta inlägg med att skriva som så många andra 'Hej bloggen', men fan vad töntigt det låter. Det är väl ändå till riktiga människor vi skriver?! Inte någon nasty liten hemsida? Nej, det ligger ett fjortis klang över det där med 'hej bloggen', därför skippar vi det!

Egentligen hade jag övertalat (tvingat) Yasmina att sitta upp och rolla med mej i natt. För att jag har haft såna problem med att sova senaste tiden så kände jag att det vore roligare om hon ville sitta uppe med mej. Men nu så loggade hon ut. Tråkiga människa.
Så jag ska försöka sova jag också nu.
Men som sagt, senaste dagarna.. ja det har bara inte gått liksom.. nej, jag somnar inte föränn 3 tiden. Och då jag äntligen somnar, så vaknar jag så fort jag vill vända mej om eller nå, och sedan vaknar klockan 8 typ varje morgon.
Jobbigt värre.


Sov gott och dröm om mej allesammans.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad tror du om att inte dricka Power king eller vad de nu hette? ;)



btw, var de på fredag eller på lördag jag kunde sova? minne som en bläckfisk

2010-08-11 @ 00:32:43
URL: http://sofialidman.blogg.se/
Postat av: sofia

NEJ! JAG MENA GULDFISK!

2010-08-11 @ 00:33:23
URL: http://sofialidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback