Julspex 2010

Datum:2010-12-23   Tid:19:43:37


Fredde o Emilie

Emilie

Bea

Viktor, Emilie, Johanna o Hampus

Emilie, Linnea och Larice

Ninni

Bea

Gustav och Viktor. "Program ledarna"

Bea och Jossan

Hampus

Linnea o Fredde

Amandas bak

Linnea

Viktor

Jossan o Bea

Sandra, Matilda och Sofia

Johanna på sidan, Bea

Linnea, Sofia o Ninni

Linnea och Sofia

Emma

Ninni

Amanda

Moa, Johannes o Bea

Sofia, Ninni, Moa, Johannes o Bea

Sofia, Ninni, Moa, Johannes o Bea

Viktor o Gustav

Bea, Amanda o Ninni

Jesper, Mathias, Bea, Sebbe och.... ja vad heter han då?

Tomte dans..

Killarna har en gurka mellan benen, och tjejerna äter. Mobba sjuorna, heter denna del.


Sry att kvallan suger. Men men..

Jag lät kameran gå runt, alla sprang omkring och tog kort. Here you have it. Hahah, as kul kväll/natt/morgon iallafall men jag sloknade då jag kom hem. Somnade kring halv två, sov på en sten hård madrass i ett iskallt rum till halv fyra och började repa då igen.

Viktor var så jäkla klockren.
På scen:
Viktor: Vet du vad en av den gulligaste sakerna i världen är?
Gustav: Syskon!
Viktor: Jag syftade på mjukporr. Men syskon är ganska gulligt också.

Då dem presenterat årets nykommna hottisar (Petra och Oscar vann)
Gustav: Kom upp hit så får ni era diplom, och kanske en puss.
Viktor: Ohja, pax för Oscar!

Sture vart årets lärare
Viktor: Du, jag har hört att du gillar fåglar?
Sture: Jajemänsan!
Viktor: Jag ska berätta en hemlighet... Jag älskar kycklinglår.

Årets Look-a-like hade just blivit utsedd
Viktor: Jag måste medge, jag har en look-a-like också. Han går inte på våran skola, men jisses vad vi är lika. Hörrni kan vi få upp en bild? (En bild på Brad Pitt dyker upp på projektorn) *Viktor posar* Ser ni? Ni ser va? Aa, identiska. Folk blandar ihop oss heela tiden.


Han hade inget manus, utan allt var inprovisation! Fatta vad vi garvade. Jag satt med Frej vid mixer bordet och vid ett tillfälle i showen började Viktor sjunga den där "Always I wanna be with you, and make belive in you and live in harmony..." och han hade bara en mygga, så det lät ju inte så bra i högtalarna, och det var inte planerat eller nå så vi bara, okej.... dags att sänka hans mick nu va?


Kommentarer
Postat av: moa e

han var jävlat bäst!!! :D

2010-12-23 @ 21:32:36
URL: http://moaedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback