400 inlägg

Datum:2010-01-13   Tid:21:08:10
Ge mej en stor applåd. På cirka 10 månader har jag fått ihop 400 inlägg nu. Det är väl typ 40 inlägg per månad, kanske inte några jätte höga siffror med tanke på att storbloggarna skriver typ 40 inlägg per vecka. Men det är bra för min del.
Jag har idag varit i skolan. Oh yeah. Eftersom vi tydligen hade tyska lektion igår, vilket vi inte visste om så missade vi den, och gick därför på A arnas och C arnas idag. Inte alls roligt för vi hade Tessa som vikarie.
Sen så.. ja på slöjden ska vi göra några utsmyckningar och så som ska piffa upp två grupprum. Tex ska jag, Tia och S göra 4 tavlor, där var och en ser ut som ett Ess ifrån en kortlek. Hjärter, ruter, klöver och spader. Kmr bli bra tror jag. Emg, vad mer? Jo just det!
Vi har ett special arbete på so:n, tex ska vi skriva ett fakta häfte om ett kapitel i någon av böckerna som vi inte läst om ännu. Jag ska skriva om arbetslivet. Och ja, jag och matilda skulle träffas hos henne och skriva, och då jag packat ihop min data, och vandrat hela vägen till henne, så ringer hon. Då jag står vid hennes postlåda ringer hon och säger att jag inte behöver komma för att de ska åka bort. Gud mina fingrar höll på att dö då. Då köpte jag mej en BREJK och nytt nummer av Bon och kom över det. Nu skulle hon typ ringa då de kom hem eller nå, jag vet inte. Så ska jag gå dit så kanske vi hinner skriva lite ikväll. (Svenska: spela ssx).
Förhoppningsvis får jag färga håret ikväll också om mamma kommer ihåg att köpa färg.
Nu ska jag hur som helst inte göra speciellt mkt.
Vet inte vad jag ska skriva. Gud jag är så dålig på det här och har aldrig några bilder.

(Inlägget skulle ha publicerats idag cirka klockan 17)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback