Jaja, jag kommer inte på någon rubrik

Datum:2010-01-02   Tid:15:03:29
Ja, idag är en sån där slö dag då jag ligger hemma i mjukis byxor och luktar svett. Men jag ska duscha länge ikväll så oroa er inte. Såå illa luktar jag faktiskt inte!
Jag vet att det är lite tomt på bilder just nu, men det är så att jag glömde min kamera hos Sofia och ja. Det är lite kris här nu. Ska försöka bli bättre på det där. Men jag är ju inte precis så jätte sugen på att vara med bild själv, dessutom är min dator jätte seg, massa saker har lagt av, msn osv, plus så funkar inte det nu tydligen att föra över bilder. Datorn känner inte av att jag kopplat adaptern så det går inte. Jag ska ta med den te mamma så får Jens blåsa den någon dag. Har ändå inget speciellt på den typ så jag får väl installera om de saker jag vill ha och försöka ha någon ordning på sakerna. För just nu ligger allting huller om buller och jag har ingen ordning bland mina dokument, bilder oh musik och sånt.

Egentligen skulle jag ha behövt på stan idag. Köpa nya patroner till skrivaren eftersom pappa tydligen vägrar göra det, var lite sugen på nya saker också. Nej jag har inte nog mycket även om jag beställt. Och i morrn har allt stängt. Fast inte gallerian så kanske ska jag gå ner och köpa det? Jag vet inte. Hur som helst..
Mina romerska bågar har tagit slut, buh..

Nu ska jag rolla med Sofia och kanske scrapa lite om jag hittar något roligt att göra med. Puss och höres sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback