Lite lustigt..

Datum:2010-11-10   Tid:19:52:14
Jag brukar inte läsa Fokis blogg, faktiskt. Tycker den är platt och riktigt tråkig. Men ifrån gamla dagar finns den kvar i min favoritlista och därför klickar jag bara in i den då jag har tråkigt. Och det är lite lustigt då hon först skriver "det är svårt att få pengarna att gå ihop då man bara är en fattig student" och sedan kommer dessa meningar ur käften på henne: "Det roliga med den här dagen är faktumet att vi har shoppat så himla lite, trots att vi har varit på en planerad shoppingrunda! ..Två par skor, lite smink, circellinser, lösögonfransar och två handväskor. Den riktiga shoppingen får vänta! Vi är mest varit upptagna med att ha allmänt roligt och se oss omkring."
Köper jag ett par skor är det typ "Japp nu har jag handlat så det räcker för månaden" Nej men nästan.
Jadu Foki, din syn på ekonomi kommer nog inte ur samma perspektiv som alla våran andras?

Nåja, nu ska jag återgå till att läsa NO, dumma kemiska bindningar, dumma prov!

Kommentarer
Postat av: ellia

Svar: Den är från Monki, säljs inte i butik längre men jag har sett att folk säljer den bla på Tradera :D



btw det där med foki, jag tycker hon verkar vara en jävligt intressant människa, skulle vara kul om hon någon gång bara kunde skriva ett personligt inlägg istället för att bara lägga in bilder på söta saker och krims krams. Lite opersonligt nästan :S

2010-11-10 @ 22:19:17
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men guuud, tycker precis som du! Om jag shoppar typ ett linne och en kofta som jag gjorde i onsdags, har jag shoppat för en månad, ungefär. Två par skor, två väskor etc skulle för mig vara.. Flera månaders shopping! Hon lever inte i vår värld kan jag säga

2010-11-21 @ 13:10:57
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback