Kandee Johnson

Datum:2011-03-12   Tid:13:29:17
Jag antar att jag tjatat ganska mycket om den här människan men jag tycker hon är mer eller mindre fantastisk ja. Och hon gjorde en 54 (1) minuter lång video igår som tog mej typ tre timmar att kolla på men det var så bra saker hon tog upp och jag tänkte berätta en sak.
Jag känner ju självklart inte Kandee, mer än någon annan. Hon öppnar sej rätt mycket i videorna och sånt så en liten uppfattning har man men hur som helst!
Hon gör såna här... inte shower, men då hon står på en scen med en mick och sminkar kvinnor och ger tips och sånt. Och då hon hade hållt i en sån en gång, såg hon en kvinna, som hon tyckte var den vackraste kvinnan hon någonsin sett, riktigt sådär sago prinsess vacker var hon. Kandee sa att hon har mått så dåligt över det här i flera år. Vilket är lite beundransvärt då ni får höra vad grejen gäller.
Ja, då var det då den här jätte vackra kvinnan. Hon Kandee kände som för att gå fram till henne och bara säga hur strålande vacker hon var. För vem gillar inte att få komplimanger. Men då kände hon, Kandee alltså att, den här kvinnan var tio tusen gånger vackrare än henne själv och hon fick säkert höra det hela tiden också. Kandee var mer eller mindre avundsjuk på den här jätte vackra kvinnan och tänkte att hennes liv är perfekt och allt går hennes väg. Så hon sa ingenting till den där kvinnan för hon var avundsjuk antar jag.
Sen efter showen var slut, så kom den där jätte vackra kvinnan fram till Kandee och sa att "Jag skrev ett mejl till dej" Och Kandee kände sej väl lite ursäktande och sa att hon inte riktigt hann svara på alla mejl för hon fick så många. Men kvinnan sa att "Nej men du svarade faktiskt på mitt. Det var min 2 åriga son som dog"
Och Kandee sa att sen den dagen hade hon skämts så mycket över det. Hon började nästan gråta över hur hon tänkt att den där kvinnans liv måste vara perfekt för hon är så vacker. Att hon hade varit så avundsjuk, och inte velat ge den här kvinnan en enkel komplimang.
Jag tycker det är så grymt... bra. För mänskligheten eller så. Att det faktiskt finns människor som gör annat än att klaga, och skvallra, och tycka illa om andra personer. Vi tjattrar alltid om 'Oh hon failade så stort' eller 'gissa vem som gjorde bort sej'. Istället för att säga 'hon har alltid fina kläder' eller 'gissa hur bra det går för den och den just nu'. Vi lever på andras misslyckanden för att själv inte känna oss så misslyckade.
Ja, jag vet inte hur många som orkade läsa det där. Hur som helst tycker jag att Kandee Johnson är en sån fantastiskt cool människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback