Skyltsöndag

Datum:2011-11-27   Tid:11:14:41
Tumblr_lvak6o0e8w1r76g77o1_500_large
Herregud det är första advent idag och vi saknar både ett brinnande ljus och snö. Herregud vart är vägen påväg? Nåja, jag ska in till stan på skyltsöndag snart, med Charlie och möta upp Erik. Så lite julstämning kanske man lyckas skaka upp. Men det är bara att inse det, det kommer aldrig vara sådär pirrigt som då man var 8 igen!
Gårkvällen spenderades i sängen med datorn, ytterst lite NK och sen lite filmer också. Egentligen skulle vi till Tojfa, men jag kände att jag varken orkade eller var på humör, plus att jag var tvungen att skriva på min novell. Så jag stannade hemma. Men de andra hade trevligt som tur är (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback