Torsdag

Datum:2011-10-27   Tid:06:58:24



En kolsvart torsdag är verkligen värre än en vanlig torsdag. Det blir förhoppningsvis ljusare på 20 minuter då jag ska gå till bussen. Idag är det en jobbig dag, ohja. Vi har tre långa språk lektioner ihop packade på förmiddan, sen är det samhällskunskap och historia. Jag hatar historia, men eftersom vi gör grupparbete nu, och jag är med Emma och Linnea och vi har sjukt kul så går det an!
Det är verkligen hårt att kliva upp på torsdagar eftersom jag börjar sent måndag, tisdag, onsdag. Då känns torsdag som en smäll i ansiktet typ och helt plötsligt så måste man kliva upp tidigt.
Igår skrev jag klart min engelska uppsats, men jag måste sätta ihop dem på skolan för det vart nå krångel så. Så ikväll blir det svenska referat, och inte en enda tyska glosa. Ni inser inte hur skönt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback