We never really grow up. We only learn how to act in public.

Datum:2012-04-07   Tid:11:41:48



Jag och Matilda satt och kollade på bilar igår, en perfekt orginalbubbla från sent 70tal/tidigt 80 hittade vi som båda föll pladask för. Då vi väl bestämt oss på att tjata ihjäl Mats om bubblan så hittade vi en lista med 59 saker man måste göra innan man dör. Inte bara såna där roliga saker utan lite, ja en lista helt enkelt.
Där fanns gör en roadtrip med dina bästa vänner med och jädrar så sugna vi vart. Dock har vi ju det här problemet att ingen av oss har körkort, så vi får vänta ett år. Tills vi har körkort och en söt bubbla. Då fan!

(Bo mitt ute i ingenstans var en punk på listan. Den bockade vi av direkt.)


Nu drar jag till Matilda och sen drar vi till stan (: Ikväll blir det nog ut till Slammermora, och i morgon till Öjebyn. På måndag kommer Sofia!

Ska dessutom försöka lägga in min twitter i bloggen för den uppdaterar jag betydligt oftare. Så har ni twitter så är jag @maybeandrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback