Upponer

Datum:2012-05-02   Tid:20:24:39
Hade en superkul valborg med världens bästa Matilda! Gick först på stan och shoppade, åkte hem och käkade hos mej. Sen drog vi till hortlax, grillade där ute med familjen, min sjal stinker dock rök nu (x Sedan drog vi till en majbrasa inne i stan, hyrde film, åkte hem och mös på med film och chips. Sedan drog vi på midnattsbio och såg The Avengers. Trots att jag missade lite grann (hallå filmen började 12! Alla som känner mej vet att jag sover typ 10) så måste jag få säga att jag inte tyckte om den allt för mycket. Den var lite för... sci fi för både mej och Matilda. Men rolig var den (:
Sen så körde vi hem och halv tre somnade vi båda två hos henne och det var vår valborg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback