Del 12

KK

Tom åkte iväg och handlade för tio minuter sedan. Bill sitter nu i soffan med en kaffe kopp då Oriva kommer ut ifrån sovrummet. Oriva är 17, smal och 171 centimeter lång. Hans hår är båda naturligt spikrakt och naturligt askblont.

"Hey" Trots att han snart uppnått en vuxen ålder, så har han en ljusröst och morgonstånd är något han slipper ännu.

"God morgon" Bill ser bak på honom, och ler svagt. Oriva har små kallingar och skjortan Bill klätt i under gårdagen på sej. En stor rutig beige och röd skjorta. Dem har träffats mer än 1 gång. Flera gånger faktiskt har Oriva kommit hem till Bill.

Bill är ensam. Tom spenderar all sin tid hos James och även fast Bill vet att det är elakt, längtar han tills den dagen då dem ska lämna Magenburg bakom sej och åka ut i turnee bussen. Då har Tom inget val utan måste umgås med Bill!

Oriva sätter sej ner i soffan bredvid Bill och tar kaffekoppen ur hans hand. Dricker en klunk och lutar sej sedan fram för att kyssa Bill.

"Jag måste hem."

"Måste du?"

"Mmhm, morsan får damp. Hon tror väl att jag däckat på gatan"

Bill ler smått emot honom. Oriva är speciell. Han har djupa smilgropar på båda kinderna. Tungan är piercad och nässkiljeväggen. Han har även en rosa piercing i naveln och är med ett fint uttryck så jävla gay man kan bli.

"Jag ringer dej?"

"Mmmh gör du det" Oriva ler, och kysser honom igen. Dem lägger sej på soffan och delar saliv i ett par minuter utan stopp. Bill älskar Orivas piercade tunga i sin mun. Än så länge har Bill sett på Oriva som en KK, som en person med likadana lustar som är bra på att suga av honom. Men Oriva växer i hans ögon.

"Vad skulle du säga om jag vill bjuda ut dej?"

"Som på en dejt?" Oriva ler smått och kysser honom igen.

"Mmh, en dejt?"

"Jag skulle iallafall inte tacka nej, om det är det du undrar?"

"På fredag? Jag hämtar dej klockan sju?"

"Perfekt" Oriva ger honom en sista kyss och sätter sej sedan upp. "Jag måste verkligen åka nu."

"Okej." Bill sätter sej upp i soffan han också. "Vi ses på fredag. Behåll skjortan"

"Bill får jag fråga dej en sak?" Tom petar bort paprika biten ifrån pastan.

"Jag antar att jag inte kan hindra dej, so shot" Bill ser upp ifrån sin tallrik pasta och kyckligsallad.

"Varför har du börjar laga så jävla mycket mat. Liksom förr var vi duktiga om vi lagade mat två gånger i månaden."

Bill lägger ner gaffeln och sträcker sej efter sitt vatten glas. Sedan ser han upp på Tom med en upprörd blick.

"För att jag gick upp jävlat fyra kilo av dem där pizzorna och pommeserna så från och med nu äter vi hälsosamt!"

Tom stirrar på honom. I flera sekunder innan han sedan brister ut i asgarv.

"Seriöst, fyra kilo? Du kan lägga på dej 40 kilo utan att bli fet Bill!" Bill kastar sin ihopknövlade servett på Tom. Men skrattar lite han också.

"Men tyst jag får inte gå upp i vikt! Mina scenkläder är redan uppsydda!" Han skrattar lågt, då han inser hur otroligt ytligt det låter. Han skrattar lågt och ser på Tom. "Ska du till James ikväll?" Han hoppas att Tom ska säga nej. Hoppas att han ska säga att han hellre umgås med Bill.

"Nej, hans brorsa är där så dem ska umgås lite. Det är fan läskigt har du sett Oliver?"

Bill skakar på huvudet.

"Dem är lääääskigt lika, inte som vi alltså dem är identiska!"

"Så du är hemma med mej ikväll då?" Bills ögon lyser upp av förhoppning.

"Ja om du inte ska göra något?"

"Nej inget alls" Bill ler. "Vi kan.. göra något, tillsammans. Det var så länge sedan"

"Visst, vad du än vill. Välj du"

"MÅSTE jag verkligen?"

"Du måste!" Bill nickar bestämt. "Ska du vara bög ska du göra det!"

"Men jag är inte säker på att jag vill vara bög i så fall!"

"Du sa att jag fick välja VAD JAG VILL! Så, du ska göra det här. Du älskar väl James?"

"Ja men han är bög för oss båda!"

"Tom!" Bill blänger på sin bror, ler sedan elakt.

Tom ligger på golvet. Han har en handduk över kuken, och en jävla ångest i bagaget.

"Hela kroppen?"

"Ja Tom för fan du ska VAXA hela kroppen!" Bill suckar. Tom gnäller. "Ben, armhålor, bröst, arslet, allt Tom!"

"Fyfan för dej!" Tom spänner hela kroppen då Bill stryker på den heta vaxremsan på hans håriga ben. "Ta det försiktigt."

"Oh aldrig i livet." Det är som om Bill ögon lyser av hämd för alla de gånger Tom retat honom, för alla de gånger Tom har slått sin bror och för alla de gånger han... Bill drar helt plötsligt och Tom skriker rakt ut då hårrötterna befrisas ifrån huden.

"Oh motherfucking!" Ögonen tåras och den nu mera kala fläcken på hans vänstra ben är rödflammig. Han flämtar till då han känner hur Bill lägger vaxremsan emot hans ben igen. "ännu mer?!"

"Tom hela kroppen?!"

"Det här är tortyr" Proterster Tom högt.

"Det är vad vi gör för att hålla oss vackra. Tänk, så jävla lycklig James kommer bli då du är helt hårfri!"

"Han gillar att jag iallafall har håriga ben. DET ÄR MANLIGT!"

"Jaså? Well då får han iallafall ett gott skratt." Bill flinar elakt och drar snabbt bort den andra vaxremsan.

Uppe vid ljumsken är värst. Tom skriker rakt ut då Bill drar bort vaxremsa efter vaxremsa.

"Så ja, lent och fint som en barnrumpa" Bill ler nöjt då han drar handen längst Toms lår på ett väldigt intimt sätt. Men det är nog bara Tom som noterar det för sen klappar Bill oömt på den ömma huden och reser sej upp. "Kan fixa nå gott? Jag ska röka" Utan att vänta på svar ifrån den kvidande Tom trippar han iväg ut på balkongen.

Tom ligger kvar och stryker sej försiktigt över den ömma huden. Det är definitivt sista gången han låter Bill bestämma.

Efter ett tag tar han sej upp. Han sätter på sej kallingar, smörjer in sej med Bills vaniljdoftande body lotion som han betalat överdrivet mycket för och använt tre gånger på ett halvår. Han tar på sej ett par gråa mjukis byxor och går sedan in i köket där han häller upp chips i en stor glasskål, och tar med sej en stor flaska cola samt två glas in i vardagsrummet.

"Titta vad fint det blev" Bill ler nöjt över resultatet av hans 2 timmars långa skönhetsbehandling på sin bror. "James kommer älska det."

"Du vet att då jag och James knullar är det jag som är mannen?"

Bill himlar med ögonen.

"Nej Tom jag hade trott att det var du som låg och blev påsatt!" Muttrar han ironiskt och sträcker sej efter chipsen. På Canal + visas filmen 17 again och Bill näst intill gnyr över Zac Efrons svettiga överkropp. "Kommer han ut som gay är han verkligen min" Mumlar han frånvarande medans han proppar in lättsaltade chips dränkta i dipp med taco smak i munnen.

"Äh, det finns snyggare." Tom rycker på axlarna.

"Som James?"

"Som James ja." Tom ler så fort han tänker på James.

"Hur länge har ni varit ihop?"

Tom sträcker sej efter sitt cola glas.

"Åtta veckor."

"Tolv är rekordet för James va?"

"Jopp." Tom ler, mest för sej själv men Bill missar inte det där smilande leendet som växer sej fram över de ljusrosa läpparna. "Jag kommer knäcka det rekordet med honom."

"Du är verkligen kär i den där killen va?" Han ler och lägger sej ner i soffan, med sina nakna fötter i Toms knä. Tom har inget emot det. Han är allt för berusad på kärleken för att orka bry sej. Han nickar.

"Verkligen. Ohja." Han vickar omkring på sitt cola glas. "Vadå, var inte du?"

"Kär?"

"Ja?"

"Jag.. vet inte. Liksom visst, han ser bra ut och är en jävel i sängen och liksom.. jag älskar ju honom för han är en av mina bästa vänner men kär.. nja jag vet inte" Bill rycker på axlarna och ler sedan smått. "Påtal om något helt annat, så ringde mamma, vi åker dit på torsdag!"

"På torsdag?"

"Ja, är det något fel med torsdag?" Bill har den där överlägsna rösten. Och Tom vet varför. Skulle Tom (emot alla principer) ringa och säga att han inte kommer, skulle han inte leva till sin 21 födelsedag trots att den endast var två veckor bort. Alltså, varesej Tom skall gifta sej på torsdag kommer han bli tvungen, att sätta sej på ett plan och flyga till sitt barndoms hem.

Bill njuter ett par sekunder av att se Tom plågas av tanken på att behöva åka dit och missa en veckas chans att umgås med James, innan han sedan bestämmer sej för att bli en vänlig bor. Han sträcker på sej och håller upp sin kalla fot emot Toms ansikte.

"Massera" Tom blänger på honom, men gör sedan som han säger och knådar hans fot mellan händerna. "James får följa med." Mumlar han lågt.

"Jag kan inte.. berätta för morsan.. nu" Tom är osäker. väldigt osäker.

"Jag, bokade en biljett åt honom också och mamma vet att vi tar med oss en vän."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0