Del 8

Sex räcker väl?

Bill tvingar bara Tom att rasta hundarna då han kommer hem och känner cigarettlukten i köket. Han är allt för nöjd med det faktum att han gjort slut på flera tusen på, ett par solglasögon, skor, en ring och två stora påsar med proffesionella hårprodukter.

"Så du menar att du la, 14,5 tusen på.. det här?" Tom ser väldigt oförstående ut. För honom är allt skräp. Skorna skulle lika gärna kunna kostat 399 spänn istället för 8999.

"Det är mina pengar!" Bill trär nöjt på den gråa ringen på sitt ena långfinger och skådar den beundransvärt.

"Visst visst, det är dina pengar." Säger Tom för att undvika att dra upp det där ämnet igen om hur Tom lagt ut ett par tusenlappar för mycket på sina kepsar. Men det är en annan sak. Det är [i]kläder[/i], Bills saker är bara [i]saker[/i], möjligtvis kan det klassas som [i]assocearer[/i]. Men inte alls lika viktiga som Toms kepsar.

"Så, hur gick det med James?"

"Äh, jag vet inte!" Tom går fram till kylen och blänger in i den efter något utan att riktigt veta vad. "Han är tydligen kär i mej men vad ska jag göra? Jag kan väl inte låtsas vara kär i honom och.. Jag är inte bög!"

"Nej, nej kanske inte" Bill rycker på axlarna och samlar ihop sina saker, innan han sedan lämnar Tom ensam medans han noga ställer i ordning flaskorna fyllda med hårspray, hår mousse, och andra saker som lättare sliter ihjäl håret.

Tom ställer sej i dörröppningen och granskar som bror som skjuter upp de gigantiska dörrarna intill hans garderob och ställer de svarta skorna på en av hyllorna bland mängdvis av andra skor.

"Skulle du hata mej om jag...?"

"Om du vad?"

"Om jag övervägde att kanske.. dejta James?"

"Va? nej självklart inte Tom" Bill vänder sej emot honom och öppnar munnen för att säga något, men för ögonblicket verkar han hitta något som är dubbelt så intressant än hans broders eventuella läggning. "Oh gud jag trodde jag hade tappat bort den här!" Från en av hyllorna i sin garderob drar han ner en svart orkester jacka med nitar över axlarna. "Jag hade den här, den där gången du v..."

"Bill! Fokusera!"

"Ja ja, just ja! Tom, dejta du James om du vill. Det kommer väl bli stelt mellan oss två men det är det hur som helst. Vi har bestämt att vi ska försöka vara vänner igen och då ska vi det!" Bill nickar väldigt vänligt emot Tom. "Grejen Tom.. är ju inte så bra om det läker ut.." Bill mumlar. "Det skulle inte skapa fina rubriker vet du"

"Jag vet." Suckar Tom. "Jag tror jag håller mej till tjejer. James är... Det spelar ingen roll" Han nickar smått. Och i samma sekund som han bestämmer sej för att glömma allt med James, vänder han sej om och tar upp telefonen. Slår ett nummer, och lyssnar till rösten som säger att hon inte kan svara men att man gärna får lämna ett meddelande..

"Hey, Mel, det är Tom. Asså, sorry jag vet att jag inte hört av mej på ett bra tag men vad sägs om att ses någon dag? Ring mej då du kan"

På kvällen samma dag sitter Tom i Mels trea och kliar Macey bakom öronen medans Melody förbereder en bricka med snacks inne i köket.

"Okej... här.." Mel balanserar duktigt in en bricka med två stora skålar på, ena innehållande chips och andra godis, två ölflaskor och en liten skål med naturgodis.

"Yummie." Tom ler, men syftar inte på det ätbara i rummet. Och otroligt nog inte på ölen heller. Mel ler hon också, knäpper med fingrarna och pekar emot hallen.

"Gå och lägg dej Mace. Nu!" Hunden lyder direkt. Och sedan flyttar Mel lite närmare Tom och kysste honom mjukt. "Jag har saknat dej.."

"Jaså, vad har du saknat?" Tom besvarar direkt kyssen och hälsar hennes tunga välkommnande in till sin mun.

"Mmh, gissa en gång." Hon flinar. "Dina läppar. Verkligen.."

Tom ler självsäkert och låter sin hand dras längst hennes jeansklädda lår.

"Något mer?"

"Vi får väl se vad du har?" Mel ler och där ligger dem och hånglar i säkert tio minuter innan någon av dem ens börjar försöka få av den andra kläderna. Tom är helt nöjd med att ligga där för inte en enda gång under dem där tio minuterna tänker han på James. Det är Mels tunga som han välkommnar in i sin mun och det är Mels händer som stryker längst Toms brunbrända rygg. Snart är dem nakna. Det går snabbt och alla kläderna ligger på golvet. Soffan är nog så trång och minst sagt oskön med sitt sträva tyg som får huden att börja klia, så dem trippar snabbt in och lägger sej på den obäddade sängen. Det tar inte långtid innan Tom är ordentligt hård. Det är då problematiken kommer.

"Kondom?"

Mel är tyst.

"Fan."

"Kom igen säg att du har en!"

Mel tuggar stressat på sin underläpp medans hon börjar riva i sängbordslådor och letar efter en kondom. Hon svär frustrerat och sedan så rester hon sej upp och försvinner ut.

"Hittade en!"

"Perfa! Kom hit nu innan jag blir helt jävla slank igen."

Mel himlar med ögonen och placerar sej över Tom, kysser honom mjukt innan hon sedan fokuserar på att öppna kondom förpackningen.

"Jag måste köpa kondomer."

"Mmh det måste du." Tom kysser hennes käkben men får ingen vidare respons. Kondomen är snabbt på, och sen så är Tom i Melody.

Det finns ingen koppling till James under hela kvällen. Tom njuter av varje sekund och somnar efter ett par regäla utlösningar med Melody på sin arm och täcket så högt uppdraget att det knappt döljer hans personliga delar.

James och Melody är helt olika. James är en pessimist, som röker hela tiden och måste ha kontroll över allt. Melody ler dygnet om och försöker få Tom att sluta röka, hon är spontan och så jordnära med sitt röda hår och sin fräkninga hud. En ren motsats till James vita hud och svartfärgade hår. Ändå kan Tom på något sätt inte bestämma vem av dem som är vackrast.

Efter ett tag ger han med sej, Erkänner att det är James och där efter klär han på sej och lämnar Mels lägenhet. det här är lönlöst. Tom går med adjetivet i pannan. Intatuerat och permanent. Ingen byters rätt. Det står där. Tre stora bokstäver. Gay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0